Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърди спирачки! Проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    В този сервиз на фиат ми провериха вс, и казаха че ето това е за смяна, не давало добра компресия. замерваха го, и така нататак! Какво е наименованието му все пак, че вече се обърках.
    Attached Files
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      Това ти управлява турбото и ЕЖР-ра,за точното му наименование не се сещам в момента.Ама и няма връзка със спирачките де.
      Те просто са видели записана грешка и са се хванали за нея и са пренебрегнали основния проблем.

      ---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

      Първоначално публикувано от rusiq86
      В смисъл?
      че другаде май трябваше да пише.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #18
        Еми не са слагали колата на диагностика колега, значи провериха системата старателно, замерваха за налягане в тези трабички, гледаха вакум помпата. провериха за скъсани маркучи и ми каза че този клапан е започнал да дава фира.

        Болно ми е като знам, че има нещо да й оправям, та затова. Никой ли е нямал такъв проблем с колата си??
        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 21:29.
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #19
          егр се управлява от вакума при този мотор.между егр и спирачки няма нищто общо.спирачките работят с серво усилвател.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Еми не са слагали колата на диагностика колега, значи провериха системата старателно, замерваха за налягане в тези трабички, гледаха вакум помпата. провериха за скъсани маркучи и ми каза че този клапан е започнал да дава фира.

            Болно ми е като знам, че има нещо да й оправям, та затова. Никой ли е нямал такъв проблем с колата си??
            Тва е бях кахур ( да се чете "бял кахър")колега. Ще го оправиш. Аз онзи ден докато семенях спирачките маркучи без да искам натиснах с отверката по ламарината дето е закачен щуцера на маркуча към калника и отверката хлътна. Изгнило под десния преден калник. Горната ламарина на ботуша. Сигурно и от ляво е така. Трябва да го кърпя сега. Та къде къе по болни проблеми има.

            А за спирачките провери клапанчето на сервото за вакума. Не това дето е на снимката а това дето е под казанчето и е закачено на маркуча на сервото за вакума.
            Last edited by fiore; d.m.y г., 10:49.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Утре ще сменя накладките предни (така и скоро ще са за смяна, по-добре в по-топлите дни сега, старите изкараха 30к км, и бях мн доволен, остана от накладките някаде 3 мм), доволен бях от пармафюс, и пак поръчах за утре сутринта да дойдат, и ще ги сменя. Ще проверя как е системата и това клапанче, и ако се наложи ще отида на един друг сервиз, на който треа да може да се има доверие. Знам че е нищо особено, ама аз какъво съм капут, като и има нещо немога да спя докато не го отстраня
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                Аз пък защо си мислех,че вакума за спирачките се създава от вакум помпата,а не от еджеера.
                Тия капризни принцеси имат система за регулиране на спирачното усилиe EBD, та затова стават разни проблемчета

                ---------- Post added at 09:36 ---------- Previous post was at 09:35 ----------

                Първоначално публикувано от oem
                Всички болни мозъци сме такива капути.
                Капутът е ценен инструмент

                Comment


                • #23
                  и на мен така ми става ако понапомпа 2-3 пъти спирачката на загасена кола. и даже не хваща докъто не запаля колата. ама тва само ако натискам като е загасена

                  Comment


                  • #24
                    при тебе е нормално това, утре ще пиша откъде е бил проблема!
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #25
                      След почистването на клапана, вс е наред, мн съм доволен. Благодаря на OEM за инфото.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #26
                        и сега кво ще ядем?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Ела към Русе да черпя, ако има път да се обадиш
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            Ела към Русе да черпя, ако има път да се обадиш
                            Шегувам се. Нали за това е форума.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              а снимки да имате на ремонта случайно че и аз имам такъв проблем от един месец да се хващам докато е още хубаво времето
                              Алфа 156, 1,8 ТС 1999год

                              Comment


                              • #30
                                Ще пиша тук за да не отварям подобна тема...
                                Та скоро се качих на една 156 2,4жтд, и веднага ми направи впечатление спирането. Та натискам спирачката, педала мек(горе долу като педала на газта) и спира мнооого добре. При мен педала не е толкова мек, но мисля че спира нормално, просто трябва малко по-силно да натискам. Та откъде може да идва тази разлика? Някакви идеи колеги?
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X